MUDr. Olga Brůhová, Grillogy, Butky Park a hodnotící služby - kritika

Tento prostor slouží výhradně k pokládání věcných dotazů; pro diskuze použijte prostor k tomu určený níže.

Moderátor: Martin Mojmír

Pravidla fóra
Než cokoli napíšete, prosíme, prostudujte si zdejší stručnou (N)etiketu (přímý odkaz ZDE), na jejíž neznalost nebude brán při případném řešení problému zřetel. Děkujeme. Tým interForum.cz
ETIQ.CZ, z.s.
Administrátor
Administrátor

Příspěvek od ETIQ.CZ, z.s. »

Toto je otevřené moderované diskuzní téma k článku publikovanému na projektu iniciativy ETIQ.CZ, z.s. duchdoby.cz:
   
Pokud budete mít k tématu věcný dotaz, můžete jej formou odpovědi položit, načež se Vám po splnění jednoduchých podmínek můžeme věnovat.

Diskuze byly z webu do fóra přesunuty ze dvou důvodů. Za 1. lepší ochrana proti spamu a za 2. optimalizace webu duchdoby.cz. Toto téma zůstává trvale otevřené, můžete zde eventuálně navázat. Pro interakci použijte tlačítko níže Odpovědět.
Qestament
Řadový diskutér
Řadový diskutér
Uživatelský avatar

Příspěvek od Qestament »

Takový zmrdy znám. Frajírci z gastra si o sobě moc myslí a neustojí konstruktivní kritiku. Hlavně co čtu tak jsi jim slušně napsal a oni na tebe hned vylijou kýbl sraček. Ta recenze vůbec stojí za to, vždycky se u tebe pěkně pobavím :lol:
Zmrdobijec odhalující a poukazující na nekompetenci, neschopnost, pokrytectví, alibismus a stupiditu jednotlivců a lidské společnosti jako takové. ;)
Martin Mojmír
ETIQ.CZ, z.s.
ETIQ.CZ, z.s.
Uživatelský avatar

Příspěvek od Martin Mojmír »

Vůbec si to nedovedu vysvětlit. Kdyby mlčeli, anebo třeba jen odepsali, že je jim líto, že to tak vidím a nebylo v jejich úmyslu věci odfláknout se zájmem situaci napravit, tak budou mít mezi desítkami spokojených jednoho nespokojeného, anebo opět spokojeného, neboť bych svoji recenzi po vysvětlení si věcí mohl opět upravit, anebo vymazat. Jenže když to ego neustojí a rozhodnu se být raději hrubý, tak na hrubý pytel hrubá záplata. A co si budeme povídat, egoisté jsme do jisté míry každý a já opravdu nemám ve zvyku nechat se jen tak urážet. Ačkoli něco takového mě samozřejmě urazit nemůže. Nu každý svého štěstí strůjcem. Máme oba stejné právo říci si a hodnotit, cokoli chceme.
Jsem odpovědný za to, co řeknu a učiním; nemohu být ale už odpovědný za to, jak to kdo pochopí. Chceš-li mít názor, předpokládej; chceš-li vědět, zeptej se.
Qestament
Řadový diskutér
Řadový diskutér
Uživatelský avatar

Příspěvek od Qestament »

Že jim není blbý dělat zle kvůli jedný byť nespokojený, ale slušný recenzi. Jak říkáš, je to ego a jenom egem si dojebeš jinak třeba dobrou pověst.
Zmrdobijec odhalující a poukazující na nekompetenci, neschopnost, pokrytectví, alibismus a stupiditu jednotlivců a lidské společnosti jako takové. ;)
Martin Mojmír
ETIQ.CZ, z.s.
ETIQ.CZ, z.s.
Uživatelský avatar

Příspěvek od Martin Mojmír »

Také mohou mít těch nespokojených klientů více a jelikož si všechno nepamatují, tak to, co udělali někomu jinému, mohli hodit na mě. To s těmi speciálními požadavky dejme tomu. Poprvé jsme přišli ke stánku s dotazem, protože se ženou nejíme maso, zda by uměli udělat a nabízet vegetariánům něco bezmasého. Ihned ok, že není problém, udělali nám opravdu výborné sýrové burgery sice cenově rovněž ne zrovna nejlevnější, ale oproti ostatním nesmyslům ještě přijatelně. Dobře jsme se najedli, s kuchařem dobře pokecali, fakt se jevili dobře. Od té doby, kdy jsme je začali navštěvovat celkem často, nám sami nabízeli a dělali různé nemasové alternativy. Já kluky jen vychvaloval. I jsme dotáhli známé. Měli ode mě už dřív na základě toho napsanou neobvykle pětihvězdičkovou recenzi. Nevím, co komu najednou přecvaklo začít to flákat a k tomu rapidně zdražit. Měli říct rovnou, že se jim to nehodí nebo nechce a my bychom prostě už tam jen přestali chodit. Rozhodli se ale zachovat tak, jak se zachovali, no tak se nemohou divit adekvátní zpětné vazbě.

Říkával jsem, že jsme spokojení. Dokonce jsme bývali nadšení. Při posledních dvou návštěvách jsem se ale nějak extra nevyjádřil. Co si nicméně vzpomínám, tak jednou jsem u stánku jim i řekl, že posledně se to moc nepovedlo. Takže tady taktéž jsou chlapci poněkud mimo.

Nevím, co považují za dárky zdarma. Jestli k tedy asi jinak běžně suché housce se suchým, přesoleným sýrem a tenkým plátečkem salátku nám jako dárek přidávali omáčku a zeleninu, no tak pak jedině tak ano, to v tom případě moc děkujeme... Posledně jsme tyto dárky opravdu nedostali...

Nevím, jakou relevanci má stížnost na čas (ve tři ráno), kdy recenzi píšu. Jsem u počítače, tak ji píšu tehdy, kdy jí píšu a kdy se mi to hodí. Četl jsem nicméně v jiné recenzi, kde jim psal patrně nějaký fake profil, nejspíš nějaký nespokojený anonym (tady je mezi námi rozdíl, já jednám férově, veřejně a otevřeně pěkně pod svým jménem) něco podobného. Fakt nechápu myšlenkové pochody reagujícího z Grillogy.

No a nakonec že jsem si měl do bistra nosit vlastní pití. Proboha ty stoly tam dál od bistra nejsou žádné bistro, ale park. Tam si lidé běžně chodí posedět se svým jídlem a pitím. Když jdu do parku, tak asi s sebou mám lahev s vodou... Toto mi vyčíst by mě vážně nenapadlo a co více, když chci moralizovat o přímém jednání, tak mi to mohli říct na místě přímo a ne takhle pokrytecky přes internet. Pití jsme si u nich rovněž několikrát objednali, předraženou cenu nekomentovali. Byla to buď soda, nealko pivo v plechovce, anebo limonáda ve stylu malinovky. No prostě lžou, jako když tiskne.

I tak se dá člověk poslat do prdele, to je fakt. No jo, ale proč? Kde to jsme? Vážně jsem to nepochopil. Tak jsem se alespoň dokopal k napsání recenze na nový Butky Park obecně, neboť např. toho absurdního provozního řádu jsme si všimli už před půl rokem. Škoda toho parku.
Jsem odpovědný za to, co řeknu a učiním; nemohu být ale už odpovědný za to, jak to kdo pochopí. Chceš-li mít názor, předpokládej; chceš-li vědět, zeptej se.
Qestament
Řadový diskutér
Řadový diskutér
Uživatelský avatar

Příspěvek od Qestament »

To jsou šulíni. Tak teď nemají zákazníka a ještě mají z ostudy kabát. :lol: :lol:
Zmrdobijec odhalující a poukazující na nekompetenci, neschopnost, pokrytectví, alibismus a stupiditu jednotlivců a lidské společnosti jako takové. ;)
Martin Mojmír
ETIQ.CZ, z.s.
ETIQ.CZ, z.s.
Uživatelský avatar

Příspěvek od Martin Mojmír »

Myslím si, že jim to bude jedno. Oni si své odpracují, lidí jim chodí dost, nemají žádnou újmu. A že se neumí chovat? To je jejich vizitka. Škoda že si tam nemůžeme už nic dávat. Jednak proto, že je to předražené, jednak proto, že už na nás kašlou a nakonec si teď nenecháme do jídla naplivat...
Jsem odpovědný za to, co řeknu a učiním; nemohu být ale už odpovědný za to, jak to kdo pochopí. Chceš-li mít názor, předpokládej; chceš-li vědět, zeptej se.
Martina Koťarová
VIP uživatel
VIP uživatel

Příspěvek od Martina Koťarová »

Zajímalo by mě, co Grillogy považují za dárek. Asi ubrousky nebo příbory, protože ano, to jediné jsme platit navíc nemuseli. To se ale neplatí nikde, lépe řečeno, je to už v ceně předraženého jídla. Takže to vážně nepovažuji za dárek. Dárek by bylo třeba pití zdarma nebo klíčenka. Zdarma jsme ale opravdu nikdy nic nedostali. To si nás pán asi spletl s nějakými svými kamarády, které tam hostil zdarma za peníze Grillogy.
Nemám sice v očích půl dioptrie, ale ceduli s nápisem „Zákaz konzumace vlastního jídla a pití“ jsem tam nikde nikdy neviděla. Jak tu bylo řečeno, je to park, kam si člověk nějakou vlastní vodu vezme. Zvlášť když v okolních bistrech je vše třikrát dražší než v obchodě. Vím, že jsme tam jednou vlastní vodu měli, ale neseděli jsme u stolů bistra, ale vedle inline dráhy na lavičce, kam na nás od bistra bylo vidět. Pán asi myslí tuto situaci. Klidně mohl přijít s nějakými poznámkami, pěkně rychle by zase odešel.
Martina Koťarová
VIP uživatel
VIP uživatel

Příspěvek od Martina Koťarová »

U hodnocení ordinace MUDr. Brůhové nevím, co Firmám.cz přijde na lidských zádech nevhodného. Není tam žádná otevřená rána, žádná krev, žádná intimní část těla. Pouze odbytá práce. Přitom hned po zákroku vypadala rána se stehy pěkně (ano, jsou to má záda a píši teď o posledním zákroku – červená jizva vpravo dole). Paní doktorka se sama chválila, že to udělala velmi dobře a stehy jsou pevně uvázány, takže i když se ohnu, budou držet. Měla jsem se ale pohybovat i tak opatrně, což jsem dodržovala. Jelikož stehy byly čtyři a na zádech, na jejich vyndání jsem byla až po třech týdnech. Vše bylo v pořádku a nedostala jsem žádné další pokyny či zákazy. Po dvou měsících vypadá jizva takhle. Jakoby se rána otevřela. Po dotazu v ordinaci mi bylo řečeno, že je to normální vzhled a že je to na zádech. Zřejmě v létě nechávám „ošklivá“ záda doma a na koupaliště chodím bez nich. Nevím. Prý mi to jinde neudělají lépe. Škoda, že jsem si na záda neviděla, protože, pokud se podíváte na fotky, hned nad touto jizvou mám další, která rozhodně vypadá lépe a dělali mi ji jinde. I přesto jsem tedy pěkně poděkovala a rozloučila se se slovy, že se objednám na další zákroky jinde.
Martin Mojmír
ETIQ.CZ, z.s.
ETIQ.CZ, z.s.
Uživatelský avatar

Příspěvek od Martin Mojmír »

Jo Olga Brůhová má též na ZnamýLékař.cz některé zajímavé recenze. Třeba:
david 24.09.2013 píše:Zacalo to tim, ze jsem byl jsem objednany na 8:20, byl jsem tam s predstihem a v cekarne nikdo nebyl, dvere se otevrly porpve az v 8:45 a zadny pacient tam prede mnou nebyl. Pani doktorka si za celou dobu ani nestoupla a vse si prohledla z dalky cca 1.5 m a kdyz jsem si ji na neco zeptal, tak vzdy jen pohrdave odpovedela ve stylu jak se vubec opovazuju ji pokladat otazky.. Jeste k ni jdu na kontrolu, tak jsem zvedavy na druhy dojem.
irmstriz 27.05.2023 píše:Paní doktorka je milá k pacientům, kteří platí přímo v ordinaci. Pokud je pacient na pojišťovnu - nemá o něho zájem. Byla jsem svědkem, kdy přišla mladá maminka s půlročním dítětem, které mělo nějaký ekzém na obličeji a maminka požadovala pro toto dítě ošetření. Milá paní doktorka jí objednala až za dva měsíce a na dotaz mladé maminky, zda to myslí vážně, že potřebuje ošetření pro malé dítě v co nejbližším termínu - jí paní doktorka řekla, že si má jít s dítětem jinam. Za tu dobu, co se s maminkou dohadovala - mohla mít dávno dítě ošetřené. Žasla jsem nad tímto přístupem a i já sama jsem raději odešla bez ošetření, neměla jsem k této lélařce důvěru. Vím určitě, že bych jí nikomu ze svých známých nedoporučila............
Hanka z Jičína 15.11.2012 píše:Paní doktorka mě poslala pryč už z čekárny. Kopřivku, kterou viděla asi 2 sekundy označila za problém, který se vyřeší "deratizace" bytu. Nemyslím si, že by mi vyrážku způsobovali hlodavci :D Paní doktorka opravdu dokáže pobavit, ale moc vám s kopřivkou nepomůže. Nakonec mě poslala domů, že prý nemá smlouvu s ČPZP - spíš mi připadalo, že se mě chtěla rychle zbavit.
Marie 11.09.2012 píše:Pani doktorka mela na spech. Vubec ji nezajimali moje problemy. Evidentne se mne chtela rychle zbavit a tak mi jenom predepsala nejaky gel. Kdyz jsem se zeptala proc prave tenhle gel, osopila se na mne, jestli jsem ja, kdo ma diplom z mediciny. Gel mi vubec nepomohl. Radeji zajdete k jinemu specialistovi usetrite si vyhozene penize za nepotrebny lek a cas ztraceny jeho pouzitim.

Má to tak 50:50. Paní doktorka má evidentně též dvojí přístup k pacientům. Jeden k těm přímo platícím a jeden na pojišťovnu. No jo, když se línému, arogantnímu nemakačenku chce mít všechno hned, kdy pacient zaplatí a ona nemusí psát ani doklad vs. pojišťovna zaplatí až po několika měsících a ještě si o to musí napsat. Dnes fakt hraje prim jenom ty prachy.
Jsem odpovědný za to, co řeknu a učiním; nemohu být ale už odpovědný za to, jak to kdo pochopí. Chceš-li mít názor, předpokládej; chceš-li vědět, zeptej se.
Qestament
Řadový diskutér
Řadový diskutér
Uživatelský avatar

Příspěvek od Qestament »

U nás zase na ZŠ zubař kurvil děckám zuby. Na každým něco našel, rtg nedělal. Celý třídy jebal jednoho po druhým vždycky třeba po pěti zubech. Vrtal i úplně zdravý zuby. Doslechl jsem se že jednou dostal od nějakýho rodiče pořádně přes držku a potom ze školy odešel.
Zmrdobijec odhalující a poukazující na nekompetenci, neschopnost, pokrytectví, alibismus a stupiditu jednotlivců a lidské společnosti jako takové. ;)
Martin Mojmír
ETIQ.CZ, z.s.
ETIQ.CZ, z.s.
Uživatelský avatar

Příspěvek od Martin Mojmír »

Kdyby každý takový šmejd dostal za své křivárny pořádně přes hubu, tak by si to brzy rozmysleli.
Jsem odpovědný za to, co řeknu a učiním; nemohu být ale už odpovědný za to, jak to kdo pochopí. Chceš-li mít názor, předpokládej; chceš-li vědět, zeptej se.
Martina Koťarová
VIP uživatel
VIP uživatel

Příspěvek od Martina Koťarová »

Jo, to se mi také stalo, že jsem byla objednaná k paní doktorce na 12:00 a šla jsem na řadu v 13:20. To aby si bral člověk kvůli 20ti minutovému zákroku půl dne dovolenou.
oldschooltrancer
Moderátor sekce
Moderátor sekce
Uživatelský avatar

Příspěvek od oldschooltrancer »

U jedné doktorky jsem viděl ceduli "čas, na který jste objednání neznamená čas, kdy přijdete na řadu".
Čtu komentáře k přístupu doktorky k různým skupiám pacientům a je mi z toho zle. Silně mi to připomíná "léčení" mé migrény, kterou trpím od 16 let. Doktoři nevěděli, co se mnou, prošel jsem asi 7 vyšetření a vlastně mi nic není. Tak co s ním? Dáme mu prášky na deprese, on si toho nevšimne. Ale já si všimnul. Deprese jsem neměl, jen migrény. Mám je dodnes, ale už ne tak často.

K hodnocení Grillogy bych napsal asi jen tolik, že pokud se někomu něco nelíbí, začne okamžitě napadat. Slušnost se dávno vytratila a lidé spolu neumí komunikovat. To by nám tak ještě scházelo, aby nám někdo psal negativní hodnocení!
Martin Mojmír
ETIQ.CZ, z.s.
ETIQ.CZ, z.s.
Uživatelský avatar

Příspěvek od Martin Mojmír »

Na mapy.cz k podniku přišla včera od údajného majitele bistra Aleše Peterky po přečtení článku reakce:
Vážený pane, jste chorobný lhář a pokud se zastavíte osobně rád vám to zopakuji do očí. Dokud dostáváte zdarma, tak pochlebujete, jakmile přestanete dostávat, tak kopete okolo sebe a šíříte zlobu a negativní recenze. Všechny poučky hovoří o tom, že s nemocnými lidmi se na internetu nemáme hádat, nicméně vaše lhaní je takovou nespravedlností vůči naší práci, že jsem nemohl nereagovat. Aleš Peterka majitel
Za 1. kde nejsou argumenty, tam nastupuje agrese. Kromě té nevidím v opakování sdělení o chorobném lhaní do očí, avšak bez dodání jediného argumentu, relevanci. Prostor ke komplexnímu vyjádření je zde ve fóru, k tomu však nebyl dosud projeven žádný zájem.
Za 2. nebylo ani po mé obhajobě v článku sděleno, v čem mám lhát.
Za 3. nebylo ani po mé obhajobě v článku sděleno, co jsem měl dostávat zadarmo.
Za 4. mám šířit negativní recenze, přitom píši recenze ke všemu dle toho, jakou mám s danou záležitostí zkušenost (i pozitivní, vizme profil).
Za 5. je o mně tvrzeno, že jsem nemocný. To je pravda. To ovšem fyzicky a nikoli psychicky. Pokud toto sdělení ovšem má být posměškem k mým fyzickým nemocem, kterými jsou myoklonická epilepsie, spánková apnoe vč. silné chronické únavy, srdeční arytmie, artróza a potíže s bederní páteří - pohyblivostí = tzn. mé invaliditě II. stupně, k tomuto všechna čest nemám co dodat. Zvlášť pokud mi chce pan Peterka něco „opakovat do očí”...
Za 6. zajímalo by mě, kdo je Aleš Peterka. Pokud ten vystupující na videích, tak s tím jsme mluvili snad jen jednou a nevzpomínám si, že by nám kdykoliv cokoli připravoval. Vyjadřovat se tedy k něčemu, o čem si myslím jen něco z doslechu od kolegů, je poněkud scestné.

Znovu tedy akorát osočování. Dle obecných, konstruktivních pravidel diskuze bezfaulu.net kdo je a není lhář, je prokázáno, z kompletních textů z obou stran si může nyní každý udělat názor sám. Na závěr zopakuji, že kdybych v původní jen stručné reakci nebyl hrubě osočen, nebyl by pro vznik části článku o Grillogy důvod. Pánové evidentně absolutně nezvládají negativní konstruktivní kritiku. Opravdu nechápu, kde se v nich ta vyčůranost a zlost bere. Přitom snad nevydělávají zrovna málo, aby jim to za to stálo. Za sebe tímto každopádně považuji věc za uzavřenou.
Tomáš Garrigue Masaryk píše:Řekl jsem jednou, že demokracie je diskuse. Ale pravá diskuse je možná jen tam, kde si lidé navzájem důvěřují a poctivě hledají pravdu.
P.S.: Toto je mimochodem ze začátku a konce zajímavý reel aneb pijte méně... No tak pokud je dotyčný alkoholik, tak se vlastně už ničemu nedivím.

P.P.S.: I přes vše klukům z Butovic upřímně přeji jen lepší a tolerantnější zákazníky, než jsme byli my se ženou. Byť nejsme příznivci porážek a využívání zvířat pouze pro lidské chuťové buňky, jejich práce se zdá být jinak obecně snad poctivá a produkty kvalitní. Jen něco udělat s tou lidskostí.
Jsem odpovědný za to, co řeknu a učiním; nemohu být ale už odpovědný za to, jak to kdo pochopí. Chceš-li mít názor, předpokládej; chceš-li vědět, zeptej se.
Odpovědět

Zpět na „Dotazy autorům jednotlivých konkrétních publikovaných článků“