Stránka 1 z 1

Kuriozity ze zákulisí mojeretence.cz

Napsal: 21.09.2023, 05:25
od ETIQ.CZ, z.s.
Rozhodli jsme se v rámci tohoto univerzálního tématu dělit s našimi návštěvníky, kteří se rádi baví a už ve více lidech nás oslovili, že jim chybí naše komentované publikování z minulosti (nemáme vzhledem k poptávce moc času vypisovat články), o kuriozity, se kterými se při kontaktování nás některými, byť ojedinělými „zájemci” o služby mojeretence.cz setkáváme. Ty jednoduché, hloupé budou anonymizovány. Ovšem ty případně závažnější, co by třeba i mohly mít dopad na naši pověst, budeme publikovat komplet veřejně, ať si s tím případný postižený, co se rozhodl nás napadat, třeba i právně poradí, protože jak už léta mobilní operátoři vědí, nebojíme se miliardových firem, natož pak nějakých šušňů.

Můžete si rovněž přečíst některé související naše starší články přímo na webu mojeretence.cz.

Arogantní klient, nebo podvodná služba? Rozhodněte Vy

Kudy cesta k našemu srdci a Vašemu podpultovému mobilnímu tarifu nevede

Re: Kuriozity ze zákulisí mojeretence.cz

Napsal: 21.09.2023, 05:38
od ETIQ.CZ, z.s.
David Strnad píše:Poptávka přetahovačky T-Mobile: 10 GB PLUS za 360 Kč měsíčně
Kontaktní tel.: xxx
Řešený tel.: xxx
IČO:
Telefonický kontakt: Kdykoli v PO-PÁ mezi 10:00 - 20:00 hod.

Zpráva:
Dobrý den,
hledám tarif pro syna.
Děkuji

David Strnad
mojeretence.cz píše:Vážený zájemce,

jelikož jste nepodal žádné dotazy a na našem webu si rovnou zadal objednávku, pak pokud budete souhlasit se zahájením práce na Vaší poptávce, můžeme se pustit do realizace.
----
Vaše platební údaje

Celková souhrnná částka: 300 Kč
Variabilní symbol: 2023092004
Specifický symbol: xxx
Zpráva pro příjemce: David Strnad

Částku s výše uvedenými údaji zasíláte ve prospěch neziskové iniciativy ETIQ.CZ, s.z. na BÚ č. 55555513 / 2010. Jako doklad o provedení platby slouží Váš výpis z bankovního účtu. Přikládáme i QR kód.
----

----
Pokud podnikáte, potřebujete fakturu a překročí-li zároveň částka alespoň 3.600 Kč, neplaťte. Napište nám, pošleme Vám pro platbu jiné číslo účtu. Každopádně bez zbytečného prodlení po příchodu částky Vás budeme kontaktovat se zahájením postupu. V případě potřeby konzultace nás můžete kontaktovat i telefonicky.
David Strnad píše:Dobrý den, já jsem vznesl dotaz a ne objednávku. Nemám dostatek informací k tomu abych přistoupil k platbě. Proto jsem uvedl i čas kdy mne můžete kontaktovat. Do doby než budu mít dostatek informací, tak nebudu činit žádné kroky.

S pozdravem a přáním krásného dne

David Strnad
mojeretence.cz píše:Hezký den,

veškeré informace jsou uvedeny přímo na hlavní stránce našeho webu. Nevím, jakým způsobem si přejete podat informace. Zkopírováním textů z webu do e-mailu? Pokud máte zájem o nadstandardní péči, dovolím si Vás odkázat na náš sazebník https://mojeretence.ictx.cz/sazebnik-ukonu-a-sluzeb/, viz položka Poradenství v oblasti telekomunikací / optimalizace nákladů. V případě zájmu můžete provést úhradu služby, pak Vám můžeme i zavolat a vše probrat. Pokud ovšem nemáte zájem vyčíst si informace z naší webové stránky ani případně o službu Poradenství v oblasti telekomunikací / optimalizace nákladů, Vaše objednávka na službu Moje přetahovačka, kterou jste s odsouhlasením obchodních podmínek a reklamačního řádu vytvořil, bude za týden automaticky zrušena. Je nám líto, ale věnujeme se pouze vážným zájemcům.

S přáním zdraví a pozdravem Martin Böhm

ICT servis & poradenství, krizový management,
rehabilitační psychologie a mediální činnost

(+420) 774 888 774, anonymizovano@anonymizovano
mojeretence.cz | ictx.cz |etiq.cz |martinbohm.cz
David Strnad píše:Napsal jste to moc pěkně a vážím si upřímnosti. Měl jsem zájem o informaci, kdy jsem uvažoval o převodu již zmíněného čísla a můj zájem o informace byl z důvodu, že bych uvažoval o převodu i mého firemního a případně i manželky pod jednu fakturaci. Ale pokud se mě dostala Vaše odpověď, tak o tom již neuvažuji.
Děkuji

S pozdravem a přáním krásného dne

David Strnad
mojeretence.cz píše:V pořádku. Z naší strany zájem rovněž v tomto případě není, cílíme na jinou klientelu. Potvrzuji tímto zároveň zrušení Vaší objednávky.

S přáním zdraví a pozdravem Martin Böhm

ICT servis & poradenství, krizový management,
rehabilitační psychologie a mediální činnost

(+420) 774 888 774, anonymizovano@anonymizovano
mojeretence.cz | ictx.cz |etiq.cz |martinbohm.cz

Je nám líto, ale pokud poptávající odmítá si přečíst ze stránky těch pár slov, jak služba funguje, pak nejsme motivováni se mu věnovat a nezbývá nám nic moc jiného než spolupráci s ním odmítnout. Ze zkušenosti víme, že kdo je líný číst, s tím strávíme příliš času, jenž v 90 procentech nepovede k objednávce a uskutečnění služby. Za povšimnutí stojí zejména typický závěr komunikace, kde poptávající tvrdí, že kdybychom se věnovali jeho jednomu číslu, přivedl by později čísla další, přičemž je naše škoda, že se tak vzhledem k našemu chování nestane. Faktem je, že ne, nepřivedl by nikoho, pouze z něj mluví uražená ješitnost. Mimochodem na webové stránce poptávajícího asi finančního poradce jsme nalezli standardní smyšlené recenze na jeho služby neexistujících klientů. To my to máme zavedeno jinak - pěkně otevřeně přes Google a Facebook s reálnými lidmi bez možnosti našeho zásahu. Úspěšný finanční poradce s rozsáhlým webem a nechce si přečíst ani těch pár řádků nebo uhradit drobný poplatek za nadstandard? Pochybujeme... Ne, nemáme zájem.

Re: Kuriozity ze zákulisí mojeretence.cz

Napsal: 14.12.2023, 15:57
od ETIQ.CZ, z.s.
Někdy přijde dotaz, nad kterým zůstává rozum stát. Ten zůstává stát i po další komunikaci.

Dalibor H. píše:Prosím jsem u O2 a chtěl bych přejít k Vodafone.Je to prosím možné oku kód O2 mám.Dekuji Hromčík Dalibor
Martin Mojmír píše:Hezký den,

přejít k Vodafone můžete prostřednictvím stránky https://www.vodafone.cz/prejdete-k-nam/ .
Dalibor H. píše:Tomu nerozumím vy mě dokážete na ofiko stránky Vodafone,ale já chci jít přes Vás a ne platit plnou palku,tak mi pomozte.Sami píšete ze to bude složitější ale půjde to,.,.,.
Martin Mojmír píše:Hezký den,

a nečetl jste, co je na odkazovaných stránkách Vodafone napsané stejně tak, jako jste nečetl, co je napsané na webu našem? Zároveň proč jste nezachoval historii komunikace nebo odkaz na můj text o složitosti, abych mohl adekvátně odpovědět?

# Odkazuji na konkrétní stránku Vodafonu, kde je uvedena přetahovací nabídka od jiného operátora se slevou 50 %, tedy nic o Vámi uvedené plné pálce.
# Přetahovací tarify Vodafone nezprostředkováváme, informace o přechodu je uvedena v malém odstavci u objednávky Podpultové mobilní retenční tarify Vodafone zde https://mojeretence.ictx.cz/podpultove- ... -vodafone/
# Přechod můžete provést po vlastní ose "zadarmo", tedy bez naší jinak placené participace. Retenci můžeme řešit, jak je rovněž uvedeno na našem webu, až tři měsíce od přechodu k Vodafone.

Není se čemu divit, že český klient mobilního operátora tomuto platí nesmyslné částky, když není ochoten si přečíst ani minimum textu na webu. Neprohlédne si už ani obrázky, kde je vše přehledně nakreslené. S lidmi, kteří jsou na tom psychicky až takto špatně, neztrácíme čas a nevěnujeme se jim. Toto jsou klienti mobilních operátorů, kteří si vysoké částky přeplácet za mobilní tarify zaslouží. Těm nepomůžeme už ani my.