Nemystická mystika

Prostor pro globální, obecná nebo taková témata, která se nehodí do žádné z výše uvedených kategorií.
Pravidla fóra
Než cokoli napíšete, prosíme, prostudujte si zdejší stručnou (N)etiketu (přímý odkaz ZDE), na jejíž neznalost nebude brán při případném řešení problému zřetel. Děkujeme. Tým fóra ETIQ.CZ, z.s.
SilenyAnanda
Nový diskutér
Nový diskutér

Příspěvek od SilenyAnanda »

Obrázek
Obrázek
Jsem duchovní učitel, tedy guru, ale vy nevíte co je to duchovní učitel a zda jím opravdu jsem a já to také nevím, a tak říkám se Sokratem, vím, že nic nevím, ale právě pro to vědět opravdu mohu. Takže toto téma jsem vytvořil pro to abych mohl odpovědět těm, kdo budou nějakou odpověď potřebovat. Toto téma je o absolutnu a tedy i absolutní, a tedy geniální, ale protože součástí absolutna je i nicota a opak geniality tak nemůže být jiné než zároveň i debilní a o ničem. Pokud se budete na něco ptát tak prosím vemte na vědomí, že odpově´d nemůže být jiná, než na tolik smysluplná ak smysluplný bude váš dotz. Ale pravda je taková, že teorie všeho je už daná a to z hlediska vědy i náboženství a není odlišná a zná ji nemálo lidí a znali jsme ji už v pravěku a tak jsem uvedl jen pár obrázků lidí, kteří tuto terii všeho také znají.

Óm namó sarva tathagáta - Nechť jsou pozdraveni takto jdoucí (doslova přicházející a odcházející)
Takto jdoucí. pro něž už není kam jít a není ani cesty a nemají ani nohy a přesto stále kráčí jaký to div ?
Volný překlad z Véd: To co je nepojmenovatelné, neurčitelné, nezjistitelné bez jakéhokoli tvaru a vlastností jaký div že to může vůbec existovat a jaký div, že se to může stát předmětem učení ? a jaký div, že o tom může vůbec někdo učit. A proto Ti kdo se považují za učitele tohoto tím nejsou a ti kdo se za učitele tohoto nepovažují tím jsou.
SilenyAnanda
Nový diskutér
Nový diskutér

Příspěvek od SilenyAnanda »