Zkušenosti s autoservisem AUTO ALF - servis s.r.o.

Tento prostor slouží k obecným názorovým diskuzím, nemusí být námi sledován a striktně moderován.

Moderátor: Martin Mojmír

Pravidla fóra
Než cokoli napíšete, prosíme, prostudujte si zdejší stručnou (N)etiketu (přímý odkaz ZDE), na jejíž neznalost nebude brán při případném řešení problému zřetel. Děkujeme. Tým interForum.cz
Odpovědět
Martin Mojmír
ETIQ.CZ, z.s.
ETIQ.CZ, z.s.
Uživatelský avatar

Příspěvek od Martin Mojmír »

Stručná verze recenze na stránce Google ZDE.


Mám žel velmi negativní zkušenost zapříčiňující u mne, že se do tohoto servisu AUTO ALF pokud možno již nikdy nevrátím a to ani na případnou reklamaci dílů a práce. Totiž stalo se následující:

V neděli 13.10.2019 jedeme domu z dovolené v Jižních Čechách, kdy při cestě z auta vypadne řemen, tudíž se vůz stane nepojízdným. Volám na Allianz pojišťovnu, se kterou se po chvíli domluvíme na odtahu do Plzně s tím, že se nad plnění pojistky 3.000 Kč bude účtovat doplatek 700 Kč z toho důvodu, že smluvní servis v Plzni není otevřen a tudíž je nutné nechat auto do pondělí na odstavném parkovišti. Souhlasím a čekám na odtah.

Po asi hodně dojede sympatický pán s odtahem, který spolu s námi vozidlo naloží a vyrazí směr Plzeň. Při cestě v komunikaci s pánem tento sdělí, že odstavné parkoviště není nutné, že auto můžeme dát do servisu rovnou, neboť tam pán ze servisu může dorazit. V dojmu, že 700 Kč doplatku za parkoviště tím pádem odpadá, souhlasím a jedeme do servisu. Při příjezdu a předání vozu do tohoto servisu ale pán z odtahovky vyrukuje s doplatkem 1.000 Kč. Inu tedy tak nejen, že jsem se ve svém dojmu zmýlil, ale ještě jsme přitlačili 300 Kč. Dispečink Allianz pojišťovny evidentně není se svými smluvními partnery řádně koordinován. No dobře, původně jsme počítali s doplatkem, 300 Kč tak vůbec neřeším (ale pro úplnost se o něm zde zmíním).

V servisu AUTO ALF - servis s.r.o. jsme vozidlo předali a domluvili se na místě, že než se na cokoli sáhne, bude mi v pondělí dopoledne voláno, abychom se dohodli na postupu. To znamená, což jsem jasně a zřetelně na místě sdělil, že počítáme i s reálnou možností nesahat na nic a nechat auto nepojízdné s tím, že jej vzhledem k jeho stavu a stáří už spíše zlikvidujeme, neboť je nesmysl platit případné desetitisíce za opravy Octavie, která může mít svoji životnost už za sebou. Poslední slova servisu AUTO ALF byla taková, že ano, že si tedy zavoláme a že mi budou nabídnuty možnosti s eventuálními dvěma možnostmi oprav. Souhlasím, přičemž odjíždím s odtahovkou k místnímu Tescu čekat na odvoz do Prahy.

Jenže co se následující den nestalo. Dopoledne čekám na telefonát a když se nic neděje, volám ve 12:30 do servisu sám s tím, abych se doptal, v jakém je věc stavu. Od pána, se kterým jsme se den před tím jasně a zřetelně dohodli na podmínkách, se dozvídám, že se mi 2x nemohl vlivem prý mé nedostupnosti telefonu dovolat a protože má moc práce, se rovnou pustil do jím rozhodnutých oprav. Argumentuji samozřejmě tím, že není pravda, že bych byl nedostupný, že telefon nevypínám a že celou dobu čekám na zavolání. Pán ale, dovolím si tvrdit, dále v tomto lže dle mého názoru jen proto, aby situaci mi zkomplikoval a samozřejmě si pokud možno vydělal. Vzhledem k tomu, že mi z Vodafonu chodí při nedovolání se mi SMS o nepřijatých hovorech v dobách, kdy mám telefon vypnutý, anebo jsem bez signálu, si za tímto tvrzením stojím. Nakonec naši firmu stála práce přes 12.000 Kč i přes to, že mi její jednatel svolil k opravě s limitem 10.000 Kč. I toto jsem pánovi ze servisu sdělil, načež ten oponoval, že má svůj limit 15.000 Kč, který ale při kontrole objednacího listu nevidím rozepsán jako limit, ale jako tzv. předběžnou cenu. Nenapadlo mě, že když se s pánem na místě z očí do očí domluvím na konkrétních postupech, bude dohodu ignorovat, lhát mi o nedovolání se mi a předběžnou cenu uvedenou na papíře, která má být jen jako orientační v případě svolení práce, si téměř celou naúčtuje. Samozřejmě kdyby mi tento návrh ceny sdělil před prací, vzhledem k limitu 10.000 Kč od jednatele firmy bych toto zamítl a auto jsme nechali zlikvidovat. Když jsem s tímto faktem jednatele firmy kontaktoval, nadšení neprojevil, ale jelikož cena přesáhla jen něco přes 2.000 Kč (bylo to asi 12.235 Kč), nechal to být a věc odsouhlasil. Konec konců těch 10.000 Kč to bylo bez DPH...

Takže abych to shrnul, být auto mé osobní, nechal bych servisáky hezky zase vše vymontovat a vůz jim na místě případně nechal, ať si s ním dělají, co chtějí. A pokud to bude na mně, tak stane-li se něco s díly v průběhu jejich záruky, tak nejen vzhledem ke vzdálenosti servisu od Prahy, ale zejména vzhledem k mé absolutní nedůvěře raději nechám tuto záruku propadnout, neboť nevím, co za kulišárny by si na mě zase vymysleli a na autě mi třeba i provedli, protože víme, co se říká: "Neser kuchaře, co ti připravuje jídlo." Osobně jsem velmi nespokojen s takovým jednáním se zákazníky a skutečně nevím, jak daní lidé v tomto servisu přemýšlí, když vědí, že podobné negativní recenze, bude-li jich více, jakože zde už jich více, jak koukám, je, jim přinesou v konečném důsledku kšeftů spíše méně, než více. Na druhou stranu zase je třeba vzít v potaz dobu takovou, jaká je, ve které je řemeslníků čím dál méně a tak jsou nacpané k prasknutí i servisy kvality a úrovně značně ponurejší. Proboha přeci nezačnu dělat práci, ať už jakoukoli, když nejen, že nejsem na ní se zákazníkem domluven, ale naopak zákazník případnou práci podmínil konkrétními podmínkami, nebo ano?!

S odkazem na tuto recenzi, abych se neopakoval, budu kontaktovat se stížností ještě pojišťovnu Allianz, abych se doptal, do jaké míry jim toto přijde mravné a zda je takový jejich postup normální, abych pak eventuálně jednateli firmy doporučil pojišťovnu pro veškeré své vozy změnit. Pro případ, že by se tato recenze komukoli nelíbila, mám k dispozici samozřejmě veškeré důkazní materiály, čili z jakéhokoli eventuálního sporu obav žádných nemám a jako, mimo jiní, nezávislému alternativnímu žurnalistovi naopak jej spíše uvítám, jelikož lidé by měli vědět a umět se podobným praktikám bránit.
Jsem odpovědný za to, co řeknu a učiním; nemohu být ale už odpovědný za to, jak to kdo pochopí. Chceš-li mít názor, předpokládej; chceš-li vědět, zeptej se.
Martin Mojmír
ETIQ.CZ, z.s.
ETIQ.CZ, z.s.
Uživatelský avatar

Příspěvek od Martin Mojmír »

Inu jak jsem předpokládal, auto dnes samozřejmě dojezdilo (červená kulatá kontrolka s vykřičníkem a kontrolka baterie). Akorát jsem problém čekal tak za měsíc a ne týden po opravě v Plzni. No jo, vůz není můj, tak o práci na něm rozhoduje jeho majitel.
Jsem odpovědný za to, co řeknu a učiním; nemohu být ale už odpovědný za to, jak to kdo pochopí. Chceš-li mít názor, předpokládej; chceš-li vědět, zeptej se.
Martin Mojmír
ETIQ.CZ, z.s.
ETIQ.CZ, z.s.
Uživatelský avatar

Příspěvek od Martin Mojmír »

Dodatečně uvedu, že ačkoli jsem byl telefonicky Allianzem dotázán na spokojenost a při tom jim sdělil poměrně přesně, co se stalo, pán jen poděkoval a bez jakéhokoli dalšího zájmu zavěsil. To mne přimělo s pojišťovnou Allianz v budoucnu v ničem nespolupracovat. Co uděláte Vy, čtenář, je jen na Vás.
Jsem odpovědný za to, co řeknu a učiním; nemohu být ale už odpovědný za to, jak to kdo pochopí. Chceš-li mít názor, předpokládej; chceš-li vědět, zeptej se.
Odpovědět

Zpět na „Názorové a případné ostatní diskuse, které se jinam nehodí“