Otestovali jsme Rohlik.cz. Důkladně!

Tento prostor slouží k tématickým názorovým diskuzím, nemusí být námi sledován a striktně moderován.

Moderátor: Martin Mojmír

Pravidla fóra
Než cokoli napíšete, prosíme, prostudujte si zdejší stručnou (N)etiketu (přímý odkaz ZDE), na jejíž neznalost nebude brán při případném řešení problému zřetel. Děkujeme. Tým interForum.cz
Odpovědět
ETIQ.CZ, z.s.
Administrátor
Administrátor

Příspěvek od ETIQ.CZ, z.s. »

Toto je otevřené moderované diskuzní téma k článku projektu DuchDoby.CZ s názvem Otestovali jsme Rohlik.cz. Důkladně!, které sledujeme a kde se Vám po splnění jednoduchých podmínek můžeme věnovat. Pro interakci použijte tlačítko níže Odpovědět.

Diskuze pod článkem na webu byla vzhledem ke stáří článku a/nebo v systému WordPress, do kterého nechceme instalovat nadbytečné pluginy, nedostatečné ochraně proti spamu (již) uzavřena. Pokračovat v diskuzi nebo zahájit diskuzi novou můžete formou odpovědí tady. Toto téma zůstává otevřené.

No a pokud diskutovat nechcete, ale raději byste se třeba dostali k nějakému lepšímu mobilnímu tarifu, přejděte na :arrow: MojeRetence.CZ a vyberte si, navštivte domovskou stránku politicky nekorektního magazínu a blogu :arrow: DuchDoby.CZ, projekt politicky nekorektní internetové televize :arrow: JineMedium.CZ a/nebo projekty eventuální další, na které se dostanete ze stránky neziskové iniciativy :arrow: ETIQ.CZ, z.s.
ETIQ.CZ, z.s.
Administrátor
Administrátor

Příspěvek od ETIQ.CZ, z.s. »

Ve facebookové diskuzi Svobodného vysílače CS jsme se dozvěděli, že zakladatel a provozovatel Rohlíku patrně bude mít cosi společného s Aspen institutem. Co je Aspen Institute? Viz např. Wikipedia. Sponzorem je, mimo jiné, Zdeněk Bakala (kauza OKD a další) a lobistou Karel Schwarzenberg.
Tomáš is among the leading young entrepreneurs in Central Europe. He is the CEO and founder of Rohlik.cz, an innovative grocery delivery start-up with 90-minute same day delivery and the biggest online supermarket in the Czech Republic. Tomáš is also a partner in ENERN, an investment group investing in Internet companies and clean energy in CEE region. He lived in Sheffield, UK, in 2005- 2010. In 2012, Tomáš started DameJidlo.cz, a food delivery portal, which was bought by Delivery Hero, the #1 global player, in 2014. Tomáš is also the founder and ex-CEO of the Slevomat Group, the largest CEE group of daily deal sites which operates in seven countries and is the market leader in all of them.

Last edited in March, 2015.

Strojový Google překlad:
Tomáš patří mezi přední mladé podnikatele ve střední Evropě. Je generálním ředitelem a zakladatelem Rohlik.cz, inovativního start-upu dodávky potravin s 90minutovým doručováním ve stejný den a největšího online supermarketu v České republice. Tomáš je také partnerem v ENERN, investiční skupině investující do internetových společností a čisté energie v regionu střední a východní Evropy. V letech 2005–2010 žil ve Sheffieldu ve Velké Británii. V roce 2012 založil Tomáš v roce 2014 portál pro rozvoz jídel DameJidlo.cz, který v roce 2014 koupil Delivery Hero, světový hráč číslo 1. Tomáš je také zakladatelem a ex Generální ředitel skupiny Slevomat Group, největší skupiny středoevropských obchodů s denními obchody, která působí v sedmi zemích a ve všech je lídrem na trhu.
Qestament
Řadový diskutér
Řadový diskutér
Uživatelský avatar

Příspěvek od Qestament »

Jo slavnej Rohlík. Je tam fluktuace zaměstnanců jako v každý takový firmě. A kdyby tam neměli tolik úkáček, taky by to nebylo na škodu což ale při kapitalistický maximalizaci zisku tak snadný nebude. Nejhorší je jejich argumentace kvalitou přitom ta stojí za těžký hovno. Taky každou druhou objednávku něco reklamuju. Nejhorší je asi fakt ta zelenina. A dementní podpora co ti zavolá, ptá se na 3,14čoviny, ale nic nenapraví. Dmnce.

Nakupuju v iTescu. Dokoupím si tašky a i s nima to mám levnější než ve slavným rohlíku. A skoro nic nereklamuju.
Zmrdobijec odhalující a poukazující na nekompetenci, neschopnost, pokrytectví, alibismus a stupiditu jednotlivců a lidské společnosti jako takové. ;)
David Ponížil
Vykázaný uživatel
Vykázaný uživatel

Příspěvek od David Ponížil »

Díky za článek, ale peníze nečekej 😝. Velmi zajímavé počteníčko. Já přes rohlik ani jiné služby nenakupuji, zeleninu jsem se naučil kupovat u menších prodejců nebo na trzích, kde jsou ty kobzole za 8,- kilečko.😁 Tak nebudu přece 🔶 a kupovat španělský nebo holandský hnojokobzole za 30,- kilo...

Co mě zaujalo, je MLADÝ A SKVĚLÝ podnikatel Tomáš. damejidlo, slevomat, investice... Hmmmm, to je ale šikovný mladý podnikatel. Penízky vydělal na brigošce v mekáči a prodejem coly v plechu u Mácháče jako Buffett, že?😝😂 Jo ahaaaa, on má takové kamarády... Bakala, Trautenberg... Hahahahahahaha🤦🏻‍♂️
Martin Mojmír
ETIQ.CZ, z.s.
ETIQ.CZ, z.s.
Uživatelský avatar

Příspěvek od Martin Mojmír »

Dnes jsem provedl nákup u Košíku za 1.700 Kč a Rohlíku za 400 Kč. Protože Košík byl za stejné položky o celkem asi 400 Kč levnější. Nebaví mě vždy tam "žebrat" o slevy, resp. vyjednávat; to se mi vzhledem k času, který je na to potřeba, ačkoli to má smysl, nevyplatí. Tuto skutečnost jsem jim napsal do hodnocení. Že jsou prostě o hodně dražší. Z Rohlíku mi přes to odpověděli následující CTRL+C a CTRL+V klišé.
Dobrý den pane Bohme,

Děkuji za váš email. Naše ceny jsou férové a srovnatelné s obchodními řetězci či konkurencí. Ceny zboží určujeme podle aktuální nabídky od dodavatelů, která se může změnit v závislosti na množství dodávaného zboží, ročním období, aj.
Jelikož jsme Česká společnost bez nadnárodního zázemí, je naše vyjednávací pozice s dodavateli horší. Zároveň o to více dbáme na kvalitu a spolupráci s menšími lokálními producenty a dodavateli.

Víte, že jsme k možnosti vyřízení reklamace online přidali i možnost změny času doručení?

Nově můžete jednoduše upravit čas doručení sami online na webu nebo v aplikaci. Pokud jsme ještě nákup nezačali chystat, nebo s ním nejsme na cestě, rádi vám jej doručíme v rámci stejného dne ve vámi nově zvolený čas. Více informací naleznete zde: https://www.rohlik.cz/tema/zmena-casu-doruceni.

krásný den

S přáním pevného zdraví v novém roce,

Veronika

Tým zákaznické podpory Rohlik.cz
Rohlik.cz
Má odpověď zněla:
Hezký den,

melete naučené kraviny a moc dobře to víte. To bych nesměl znát lidi z vedení. Na kvalitu se rozhodně vymlouvat také nemůžete. Blbce dělejte z někoho jiného.

Ne, ceny Rohlik.cz nejsou férové a už vůbec nejsou srovnatelné s konkurencí. Pokud také vím, je to často obchodní řetězec, kdo určuje u dodavatelů ceny a Rohlik.cz je mimochodem poměrně velký řetězec. Ceny na základě ročního období se mění všude, nejen u Rohlik.cz - toto už vůbec není argument.

Ohledně zázemí jsou to také kecy. Vůbec mě nezajímá, odkud společnost pochází. Zajímá mě rozumný poměr ceny a kvality, který sice dnes nikde neexistuje, ale nebudu přeci kupovat stejné zboží mnohem dráž na Rohlíku, když jej mohu kupit levněji jinde. A dost často. Nevšiml jsem si nikdy také, že by Rohlík upřednostňoval české výrobky. To je prostě lež, kterou se ohání snad každý. A co se kvality týče, ta je otřesná. Každá druhá objednávka něčeho uznaná reklamace a vraceny peníze. Je moc hezké, že se vrací peníze, ale to pak nemusím nakupovat, neboť se chci najíst. Peníze nejím.

Mno, rozhodli se sami. Vzhledem k často levnějšímu Košíku a tomu, že konečně přešli také do papírových recyklovaných tašek, se nyní budu zaměřovat spíše asi na Košík. Celý nákup byl ok, kurýr příjemný, vše bez problémů (ok byl tentokrát i nákup za 400 Kč u Rohlíku, abych nekřivdil, ale to jsem koupil převážně konzervy a věci, co zkazit nejdou). Aby ale ze mě dělali v Rohlíku blbce, na to nejsem zvědavý. Celé to trvá už příliš dlouho. Nenadchne ani jejich Premium účet, ze kterého, jelikož nedodržují ani termíny závozů, za ty peníze pro mne neplynou žádné výhody. Zboží drahé a často i méně kvalitní.

Tolik aktualita k Rohlik.cz.
Jsem odpovědný za to, co řeknu a učiním; nemohu být ale už odpovědný za to, jak to kdo pochopí. Chceš-li mít názor, předpokládej; chceš-li vědět, zeptej se.
Martin Mojmír
ETIQ.CZ, z.s.
ETIQ.CZ, z.s.
Uživatelský avatar

Příspěvek od Martin Mojmír »

Kurýři Rohlik.cz přestávají nosit respirátory, i když firma na chatu tvrdí, že je nosit jsou povinni. Na tyto stížnosti nikdo nereaguje. Zdá se, že budu muset začít upřednostňovat Kosik.cz, kde nejen s tímto není problém. Na Kosik.cz jsou také poslední dobou oproti Rohliku přívětivější.

Zde je záznam z dnešního chatu s Rohlíkem:
Martin Böhm píše:Hezký den. Mám skromný dotaz. Nosí Vaši kurýři respirátory, nebo již ne?
Monika píše:Dobrý den, Martine, ano naši kurýři jsou povinni respirátory nosit.
Martin Böhm píše:Děkuji za odpověď. Pokud tedy opět kurýr respirátor neměl a nikdo mi na tuto stížnost z Rohlíku dosud nezareagoval, znamená to, že mám přejít s nakupováním ke Košíku, kde respirátory kurýři nosí?
Monika píše:Omlouvám se, poslední zpětnou vazbu od Vás vidím ze 3. 1., kde píšete u hodnocení kurýra, že bylo vše v pořádku. Kam jste prosím stížnost psal? Ráda ji samozřejmě předám na logistické oddělení
Martin Böhm píše:Aha, Vy se podíváte pouze na poslední hodnocení? Na ta předchozí už ne? Kurýr mi přinesl nákup teď, další hodnocení bude teprve dnes.
Monika píše:Ano, hodnocení ze 16.12 již vidím. Ráda tedy stížnost předám vedoucího logistiky, společně i s dnešní objednávkou.
Martin Böhm píše:Aha. Takže stížnost se tedy vůbec neřešila.

Mno, pořád jen čtu, jak se stížnosti pouze předávají, k nápravám ale nikdy nedochází. Takže nápravu učiním já. Udělám to takto. Pokud ještě jednou přijde kurýr bez respirátoru, napíši do stížnosti i odkaz na dnešní záznam chatu a budu k nakupování upřednostňovat konkurenci. Pokud Vás klient už nezajímá natolik, že Rohlík nerespektuje ani nařízení, pak je mi líto, ale takovou firmu asi podporovat nechci.
Monika píše:Veškeré stížnosti jsou předávány. I tu ze 16.12. vidím zadanou v kartě u kurýra. Tím, ale že u to Vás opakovaný problém, chtěla jsem vše předat přímo vedoucímu kurýrní služby, aby byla i zpětná vazba ohledně proškolení kurýrů.
Martin Böhm píše:Zde jsem před půl rokem psal na Rohlík recenzi. Na konci článku je odkaz do diskuze. https://www.duchdoby.cz/clanek/27656-ot ... -dukladne/ Třeba Vám to něco dá. Doufám, že nebudu muset recenzi opravovat.

Takže co teď. Stížnost předáte a dál?
Monika píše:Jedná o porušení pravidel a neznalost postupu. Znamená to, že kurýr bude znovu proškolen a dostane pokutu.
Martin Böhm píše:Hmm. Jeden kurýr... Dobře. Pro mě to kromě slov tedy již nic neznamená. Dobře, beru na vědomí.

Jak píší, pokud dorazí v budoucnu další kurýr bez ochrany dýchacích cest, začnu nakupovat jinde. Žena má diagnostikovánu sníženou imunitu a já ji nehodlám vystavovat riziku.

Mějte se fajn, stížnost jsem předal, další postup je na Vás. Hezký den.

Tagy: #rohlik.cz #kosik.cz
Jsem odpovědný za to, co řeknu a učiním; nemohu být ale už odpovědný za to, jak to kdo pochopí. Chceš-li mít názor, předpokládej; chceš-li vědět, zeptej se.
Martin Mojmír
ETIQ.CZ, z.s.
ETIQ.CZ, z.s.
Uživatelský avatar

Příspěvek od Martin Mojmír »

Nakoupil jsem v týdnu také u Košíku a minulý měsíc na zkoušku u iTesco.cz. Kvalita zboží se u Košíku zlepšila, Košík dále také již dodává v ceně recyklované papírové tašky znovupoužitelné místo plastových pytlíků do košů na směsný nebo papírový odpad a balí do tohoto papíru i zboží. iTesco nově také balí do papíru a při jeho ceně se někdy vyplatí připlatit si za tašky, které jinak vozí ve vlastní krabici, ze které si zákazník zboží přendá. Naštěstí se konkurence Rohlíku snad zlepšila, což asi povede k přechodu k těmto firmám a časem u editaci nebo napsání nových recenzí.


Tagy: #rohlik.cz #kosik.cz #iTesco.cz
Jsem odpovědný za to, co řeknu a učiním; nemohu být ale už odpovědný za to, jak to kdo pochopí. Chceš-li mít názor, předpokládej; chceš-li vědět, zeptej se.
Martin Mojmír
ETIQ.CZ, z.s.
ETIQ.CZ, z.s.
Uživatelský avatar

Příspěvek od Martin Mojmír »

Zde je závěr diskuze s Rohlíkem, jenž při pochybení dříve odškodňoval, dnes již pouze mluví:
Monika píše:Naprosto chápu a moc Vám za zpětnou vazbu děkuji. Obě objednávky jsem již předala na vedení.

Přeji hezký den.
Martin Böhm píše:Je to na Vás: viewtopic.php?p=2659#p2659

Hezký den.
Rohlík jsem informoval, nyní je to na nich. Každopádně i tak se nyjí zaměřím spíše na nakupování u Košíku, na který časem možná také napíši obdobně podrobnou recenzi. Zatím to vypadá, že se zlepšili. Kurýři jsou přívětiví, podpora Košíku sama zavolá a ptá se na zkušenosti, dostal jsem dárek v podobě značkové kávy a měl zboží buď za stejnou cenu jak u Rohlíku, anebo o něco nižší. Košík zatím o mé práci (nejen) zde neví, Rohlík již ano.
Jsem odpovědný za to, co řeknu a učiním; nemohu být ale už odpovědný za to, jak to kdo pochopí. Chceš-li mít názor, předpokládej; chceš-li vědět, zeptej se.
Qestament
Řadový diskutér
Řadový diskutér
Uživatelský avatar

Příspěvek od Qestament »

Rohlík jde do prdele. Za poslední dobu šáhli na platy kurýrů, takže ti jsou nasraní a serou na to. Firma si hraje na kdo ví jakou korporaci, machrujou, něco změnit je prakticky nemožný. Ani vedení nedokáže nic měnit. Sliby zákazníkům jsou jenom ukolébavky pro blbečky. Zaměstnanci na podpoře dobře věděj že zmůžou hovno a že lidem kecaj. Nemůžou s tím nic udělat. Tohle mám z vyprávění kámoše kurýra co mi doporučil nakupovat jinde. Fakt to jde do prdele, i kvalitou. Reklamace řešej, ale i když se kouknu na hodnocení ROhlíku tak lidi jsou víc nasraní než dřív. Asi fakt přejdi ke Košíku no.
Zmrdobijec odhalující a poukazující na nekompetenci, neschopnost, pokrytectví, alibismus a stupiditu jednotlivců a lidské společnosti jako takové. ;)
Martin Mojmír
ETIQ.CZ, z.s.
ETIQ.CZ, z.s.
Uživatelský avatar

Příspěvek od Martin Mojmír »

Ano, opět se mi po napsání zpětné vazby omlouvají a slibují. Pořád dokola. Přejdu ke Košíku a časem napíši recenzi.
Jsem odpovědný za to, co řeknu a učiním; nemohu být ale už odpovědný za to, jak to kdo pochopí. Chceš-li mít názor, předpokládej; chceš-li vědět, zeptej se.
Martin Mojmír
ETIQ.CZ, z.s.
ETIQ.CZ, z.s.
Uživatelský avatar

Příspěvek od Martin Mojmír »

Rohlik.cz změnil odměňování kurýrů. Přijdeme o peníze, bouří se na Facebooku

On-line supermarket Rohlik.cz začne své kurýry odměňovat podle kvality odvedené služby. Roli bude nově hrát nejen hodnocení zákazníka, ale třeba i chování kurýra za volantem. Společnost avizuje, že cílem není snížení peněz, ale naopak odměna za špičkové služby. Kurýři se ovšem nižších odměn obávají a na sociálních sítích se proti novému systému bouří.
Celý článek ZDE.

Rohlík to schytává od svých kurýrů. Důvodem je změna v odměňování

Na sociálních sítích jsou od pátku slyšet nespokojení kurýři Rohlíku. Český jednorožec, který loni utržil přes deset miliard korun, totiž nově oznámil změny ve způsobu odměňování, což vyvolalo nejen mezi kurýry značnou nevoli.

V krátkosti jde o to, že aby si kurýr Rohlíku vydělal částku, na niž byl dosud zvyklý, bude muset splnit kvalitativní kritéria, která zahrnují například absenci negativního hodnocení od zákazníků nebo dodržování pravidel silničního provozu. Jakmile mu také celkové hodnocení klesne na škále do pěti pod jistou úroveň (často se zmiňuje číslo 4,78), přichází o část peněz.
Celý článek ZDE.


No jo. Kurýři jim na to kašlou, odnesou to ale hlavně zákazníci.
Jsem odpovědný za to, co řeknu a učiním; nemohu být ale už odpovědný za to, jak to kdo pochopí. Chceš-li mít názor, předpokládej; chceš-li vědět, zeptej se.
David Ponížil
Vykázaný uživatel
Vykázaný uživatel

Příspěvek od David Ponížil »

Heh, co na to říct? Serou si do vlastního hnízda. Zřejmě to nikoho v kosiku nebaví a dělají to už jen ze setrvačnosti.
Martin Mojmír
ETIQ.CZ, z.s.
ETIQ.CZ, z.s.
Uživatelský avatar

Příspěvek od Martin Mojmír »

Asi jsi měl na mysli Rohlík?

Jinak dnes v noci mi Rohlík strhnul z karty 1999 Kč za prodloužení Premium účtu. Přitom jsem toto před třemi měsíci vypínal. Na podpoře se vymlouvali na to, že jsem to musel mít zapnuté. Tomu tak nebylo. Peníze prý vrátí.

Jakmile někde máme uloženu kartu, může si prodejce dělat, co chce a pak vymlouvat. Respektive to zkusí, dost lidí to nechá být. Další fail od Rohlik.cz.
Jsem odpovědný za to, co řeknu a učiním; nemohu být ale už odpovědný za to, jak to kdo pochopí. Chceš-li mít názor, předpokládej; chceš-li vědět, zeptej se.
Odpovědět

Zpět na „Volné diskuze nad články, tématy a/nebo celými kauzami“